4/20/2011

ANNELER NELER ÖĞRETİR :)))

ANNELER NELER ÖĞRETİR :)))
                                                                                                                                         



İYİ YAPILMIŞ BİR İŞİ TAKDİR ETMEYİ

"Bana bakın, gidin birbirinizi dışarda geberti...n, evi daha yeni temizledim...



DUALARIN GÜCÜNÜ:

"Yat kalk dua et ki baban müzik setinin bozulduğunu farketmedi..."



ZAMANA KARŞI YARIŞMAYI:

"O oyuncaklarını topla yoksa bi tekme attığım gibi hepsini karşı sahilden toplarsın.....



MANTIKLI DÜŞÜNMEYİ:

"Ben öyle diyosam öyledir...!!!"



HAYATIN TRAJİKOMİK YANLARINI:

"Sen daha orda gülmeye devam et, birazdan ben seni tam güldürücem..."



HAYATIN çelişkilerle DOLU OLDUĞUNU:

"Kapa çeneni ve çorbanı iç ..!!"



DAYANIKLI OLMAYI:

" O ıspanak bitene kadar sofradan kalkmak YOK..!!!"



HAVA RAPORU TAHMİNİ YAPMAYI:

" şu dağınıklığa bak... yabancı biri görse odanın ortasındaN kasırga geçmiş sanır..."



GENETİK BİLGİLERİ:

"Sen de o lanet olası babana çektin."



BİLGELİĞİ:

"Benim yaşıma gel de anlarsın o zaman."



ABARTMAYI:

"Sana 500 bin defa söyledim kirli ayakkabılarınla içeri girme diye..!!"



DAVRANIŞ PSİKOLOJİSİNİ:

"Babana çekeceğine biraz bana çekseydin noolurdu ..."



OLAĞANÜSTÜ DURUMLARA HAZIRLIKLI OLMAYI:

"Dinleme bakalım anne sözü dinlemee...!!! ''Kafana meteor düşecek kenara çekil" diye bağırsam onu bile dinlemezsin di mi......!!!!"



KISKANMAYI:

" Dünyada senin annen baban gibi mükemmel bi aileye sahip olmayan,

kaç milyon çocuk var biliyor musun..."



SABIRLI OLMAYI:

"Baban eve gelsin, sen görürsün''''



HAKKIMIZI ALACAĞIMIZI:

"Eve vardığımızda ben bilirim sana yapacağımı"



DİYALOG KURMAYI:

"Sana bir şey sorduğumda cevap ver...!!"

"Ne söyleyeyim anne?"

"Sus!! Bana cevap verme!!!"



TIP BİLGİLERİNİ:

"Gözlerini şaşı yaparken bir gün öyle kalıvereceksin"



OLGUN OLMAYI:

"Bu tabağın hepsini bitirmezsen asla büyüyemezsin."



İLERI GÖRÜŞLÜ OLMAYI:

"çıkmadan önce temiz bi camaşır giy.. yolda Allah korusun başına

birşey gelir, kirli çamaşırla etrafa rezil olursun."



VE...ADALETİ:

"Bir gün senin de çocukların olacak.. inşallah onlar da sana senin şimdi bana yaptıklarını yaparlar..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder