7/24/2010

ney'le süsle deniz'le izle.

Oğlum....

hava çok güzeldi bir sabah     
güneşinde,                                                       Annenin sesiyle uyandım yine yalnız yatağımdan..
Kalbimin atışları,yürüdüğüm yoldan hızlı..
İçimin titreyişi senden emin!
Hey Oğlum!!! İşte bu senin sesin…
Kendinden emin,inatçı,mücadele kokan..
Hey Oğlum iste bu senin gücün,
Kararlı,istekli mutlu ama ÇARESİZ….
Biliyormusun ne çok özledim kokunu,ne çok istedim bu kokuyu…Biliyormusun,tek mutluluğum oldun tek güneş oldun bir an
Yaşayamadım senin nefesini,
Göremedim bisikletle kavganı,
göremedim “ Dur yapma kız abla “ diye bağırdığını
Fıstığımın senin saçını çekişini …
Kapattım her gördüğümde seni.
Kapattim her düşümde seni
Hey Oğlum!!! Işte bu senin sesin
İşte bu SENSİN
Hey OĞLUM …. Affet

Affet beni oğlum…
Okutamadım bu deli adamın yüreğini sana…



05.09.2001 

2 yorum:

  1. Okuyacaksın Oğlum okuyacaksın...

    İlk emir OKU...
    sende kısmetsen okuyacaksın bunu da daha nicelerinide...
    seni seviyorum oğlum...

    YanıtlaSil
  2. sairlik de varmis sende ..
    sadece pc demiyorsun yani

    YanıtlaSil