7/30/2010

Ölü eşek işi

Billy Teksas'ta bir çiftçiden 100$'a bir eşek satın alır. Erte...si sabah kamyoneti getirip teslim alacaktır...

Aksiliğe bak ki, ertesi sabah çiftçi ona kötü bir haber verir: "Yaa sorma evladım, senin eşek dün gece mevta!!"
-"O zaman paramı ver geri!" der Billy..
...-"Veriim de oğlum, ben o parayla senden sonra çatıcıya borcumu ödedim!"
-"O zaman eşeğin leşini alayım!"
-"Leşini?? n'apcan eşeğin leşini olum!"
-"Piyangoya koycam" demiş Billy.
-"Hadi len"! demiş çiftçi.. beni mi inceye alıyon şimdi?"
-"Koyarım ben!" demiş Billy, "kimseye ölü olduğunu söylemiycem ki!!!"

aradan bir ay geçtikten sonra karşılaşmışlar pazarda!!

-"Evlat, n'oldu ölü eşek işi??" diye sormuş çiftçi.
-"Haa...... ohooo, onu koydum piyangoya".. .dediydim ya sana!!!
-"Eeeee?!"

"-Eeesi 500 tane bilet sattım, x 2$'dan, 998$ koydum cebime!!!!
-"Hadi be!!" demiş çiftçi; "ee, peki kimse seni şikayete kalkmadı mı???
-"Sadece eşeği kazanan!" demiş Billy, "ona da verdim 2$ nı geri, sustu !!!"

NOT:Billy, bugün "Goldman Sachs" ta çalışıyor... ;-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder