7/25/2010

Yonca Evcimik - Tweetine Bandim Yoookkk Artıkkk yaaa

ulen yyyuuuh be yyuuuh bu kadar da olur mu.. ismail yk dedik bu onuda geçti :)))))

Buda video tanıtım çalışması.. birde reklam yapıyorlar..

Linke tıkla video  seyret :)))

TWEETİNE BANDIM.......... YUUUUHHH ARTIKKK :<<<<

tweetine bandım
2010 model yonca evcimik teklisi

follow da ettim güzellerin cogunu aman aman
tweet zekasi ince beyinin gülüdür amanini yandım
tweetine tweetine tweetine bandim
retweet mi sandin reply edip yazdim
facebook'tan geliyor bir dürtme amman amman
sen kiminle iliski halindesin amman amman
tweetine tweetine tweetine bandim
retweet mi sandin reply edip yazdim
twitpic'te gördüm yarin boyunu amanini yandim
facebook'unu hacker kapmis gördün mü amanini yandim
tweetine tweetine tweetine bandim
retweet mi sandin reply edip yazdim
everybody in the house bang bang
facebook in the house bang bang
twitter in the house bang bang
yonca in the house bang bang
söz: merve gürcan

düzenleme + geri vokal: emre gürcan

1 yorum:

  1. ah ahh yoncimik.. neden 90 larda ki gibi kalmadın ki.. gitti gitti ..
    inandığımız değerlerde gitti..
    ismail yk nın karekökü olmuş :D

    YanıtlaSil